צ'ילי הפקות
היי מה שלומך? תודה שבחרת לגלוש באתר שלנו :) הקיץ כבר בפתח, וכל הנחלים זורמים !! אז בנינו במיוחד עבורכם, מגוון תוכניות חדשות לימי גיבוש ונופשים לעובדים ברחבי הארץ, המתאימות לחודשי הקיץ החמים: טיול רגלי רטוב, שייט משימות , סדנאות אלכוהול, ביקור במרכזי מבקרים סגורים וממוזגים, טיולי שטח המותאמים לקיץ , נופשים במיטב בתי המלון וכפרי הנופש בארץ, מגוון אריזות שי יפהפיות לעובדים, ועוד… לייעוץ ראשוני חינם, התקשרו אלינו עכשיו, או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם! תודה, צוות צ'ילי הפקות :)

בכל שנה מגיע הרגע שבו עובדי החברה יוצאים לנופש. לאחר חודשים רבים של עבודה קשה, הן העובדים והן המנהלים מעוניינים להתאוורר מעט ולצאת יחדיו אל מחוץ לכותלי המשרד. נופש חברה הוא הזדמנות טובה לבלות עם העובדים מחוץ למסגרת העבודה ולבור חוויות משותפות, כך שיהיה במה להיזכר בחיי היום יום. נופש לכל עובדי החברה הוא גם הזדמנות טובה לצבור אנרגיות וכוח לקראת ימי העבודה הבאים.

רעיונות לנופש חברה

מחפשים רעיונות כדי לארגן נופש חברה? אלה כמה רעיונות שכדאי לאמץ לפעילות הבאה שלכם:

  • טיול בגליל העליון – הצפון הירוק מציע רקע מרהיב לטיול של כל החברה. בגליל העליון אפשר לצאת להרפתקה מרתקת בדמות שייט על נהר הירדן, גלישת אומגה או טיולי ריינג'רים.
  • על שפת ים כנרת – הכנרת היא משאת נפשם של כל הנופשים, ובעיקר כאלה שלא יצאו ממשרדם במשך זמן רב. אין כמו נופש בטן-גב על יד הכנרת כדי לשכוח מכל הצרות, להירגע ולצבור כוחות. בנוסף לכך, למטיילים מוצעות אטרקציות שונות כמו סדנת מוסיקה או פינת מסאז'ים.
  • יורדים לים המלח – נופי המדבר המרהיבים של ים המלח לא יכולים להשאיר אתכם אדישים. מדובר בחוויה מקראית בלתי נשכחת הכוללת אירוח באוהלים לצד אטרקציה מאתגרת יותר כמו טיולי ספארי.

רוצים לעשות נופש לחברה בלתי נשכח? דברו איתנו עכשיו:


    נופש לחברה קטנה

    חברות קטנות כגדולות יוצאות לנופש. היתרון בחברה קטנה הוא שאפשר לבחור נופש אינטימי ומהנה שמתאים לכולם. כמו כן, ניתן ליהנות מחוויות מרתקות כקבוצה קטנה ומגובשת. אחת החוויות המהנות יותר היא טיולי רכיבה על סוסים. אין כמו לצאת אל הצפון הירוק, לעלות על סוס ולצפות על הנוף ממרומי גבו. ואל דאגה, האטרקציה מתאימה גם למי שמעולם לא רכב על סוס. הסוסים הסבלניים יובילו גם את הרוכבים הבלתי מנוסים בבטחה.
    אטרקציה מהנה נוספת כוללת קצת יותר אקשן והיא תחרות בין שתי קבוצות יריבות. עובדי החברה מתחלקים לשתי קבוצות ונהנים ממשחקי מלחמה תחרותיים כמו יריות בלייזר והתמודדות עם תרחישים שונים.

    מתכוננים לנופש

    נופש חברה הוא אירוע מרגש ומרתק, אך כדי להפיק ממנו את המיטב יש צורך להתכונן היטב. כך למשל, אם אתם יוצאים לנופש של יום או יומיים כדאי להכין רשימה של כל החפצים שאתם לוקחים. אם, למשל, הנופש כולל פעילויות מגוונות כמו מסלולי מים, טיולי סוסים וג'יפים כדאי להביא בגדים להחלפה ונעלי ספורט נוחים. זכרו כי בניגוד לערב חברה שבו אתם צריכים "לדפוק הופעה" כדי להיראות טוב, כאן אתם הולכים ליהנות ולהשתחרר במסגרת טיול חווייתי.

    אולי יעניין אותך:

    יום כיף לעובדים

    הפקת אירועים עסקיים

    Call Now Button