צ'ילי הפקות
היי מה שלומך? תודה שבחרת לגלוש באתר שלנו :) הקיץ כבר בפתח, וכל הנחלים זורמים !! אז בנינו במיוחד עבורכם, מגוון תוכניות חדשות לימי גיבוש ונופשים לעובדים ברחבי הארץ, המתאימות לחודשי הקיץ החמים: טיול רגלי רטוב, שייט משימות , סדנאות אלכוהול, ביקור במרכזי מבקרים סגורים וממוזגים, טיולי שטח המותאמים לקיץ , נופשים במיטב בתי המלון וכפרי הנופש בארץ, מגוון אריזות שי יפהפיות לעובדים, ועוד… לייעוץ ראשוני חינם, התקשרו אלינו עכשיו, או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם! תודה, צוות צ'ילי הפקות :)

אם אתם האחראים על ארגון ימי גיבוש לעובדים בחברה בה אתם עובדים, בוודאי אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים רבות בכל פעם מחדש ולא יודעים באילו אטרקציות לבחור כדי להפוך את יום הגיבוש להרבה יותר מוצלח ומיוחד. כמובן, חשוב לזכור כי בחירה נכונה של אטרקציות יכולה להשפיע רבות על ימי כיף לעובדים ולכן חשוב לבדוק היטב את האטרקציות בהן אתם עומדים לבחור בכדי להיות בטוחים כי אתם בוחרים נכון.

אז איך אפשר לבחור? איך תארגנו ימי כיף לעובדים שיהיו מוצלחים ומהנים בכל פעם מחדש? על השאלה הזו תמצאו תשובה במאמר הבא.

התאמת האטרקציות לעובדי החברה

אם אתם רוצים יום גיבוש מוצלח יותר עליכם לשים לב על התאמה בין האטרקציות לבין עובדי החברה שלכם. חשוב מאוד לבחור באטרקציות אשר יתאימו לכל עובדי החברה, או לפחות לרובם, כך שכולם יוכלו ליהנות מהיום הזה בצורה הטובה ביותר. למשל, לחברת קוסמטיקה אשר רובה מורכבת מנשים, יתאימו יותר סדנאות עדינות ופחות פעילויות של ספורט אתגרי, לעומת חברות המורכבות מעובדים אגרסיביים יותר שם ספורט אתגרי יהיה מוצלח במיוחד.

לכן כאשר מארגנים יום גיבוש חשוב מאוד לחשוב על הכלל, ואם מדובר בחברה קטנה מאוד אפשר אפילו להתייעץ עם העובדים על כמה אופציות שיכולות להתאים ולבחור יחד את האופציה הנכונה מבין כולן.

פנו אל חברת צ'ילי הפקות!

חברת צ'ילי הפקות הינה חברה מקצועית בעלת ניסיון רב בכל התחום של הפקת אירועי חברה, ימי גיבוש וכיוצא בזה. החברה יכולה לסייע לכם לתכנון נכון יותר של כל יום כיף שאתם מארגנים עבור עובדי החברה שלכם. כמובן, החברה תסייע לכם בארגון של יום הגיבוש על כל הפרטים בו, מבחירת המיקום בו תקיימו את היום, בניה של לוח זמנים לכל היום, בחירה נכונה של אטרקציות והפעלות, טיפול בנושא הקולינרי ועוד. כך גם החברה תאפשר לכם לחסוך זמן יקר ובמקום לבזבז זמן רב על ארגון של יום הגיבוש, לתת למומחים בתחום לבצע זאת עבורכם בצורה הרבה יותר טובה.

Call Now Button