צ'ילי הפקות
היי מה שלומך? תודה שבחרת לגלוש באתר שלנו :) הקיץ כבר בפתח, וכל הנחלים זורמים !! אז בנינו במיוחד עבורכם, מגוון תוכניות חדשות לימי גיבוש ונופשים לעובדים ברחבי הארץ, המתאימות לחודשי הקיץ החמים: טיול רגלי רטוב, שייט משימות , סדנאות אלכוהול, ביקור במרכזי מבקרים סגורים וממוזגים, טיולי שטח המותאמים לקיץ , נופשים במיטב בתי המלון וכפרי הנופש בארץ, מגוון אריזות שי יפהפיות לעובדים, ועוד… לייעוץ ראשוני חינם, התקשרו אלינו עכשיו, או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם! תודה, צוות צ'ילי הפקות :)

פנו אלינו לתכנון ערב גיבוש לעובדים ברמה אחרת! אנו נשיק עבורכם הפקת אירועי חברה לפי הזמנה, ונביא אותם להיות האירועים התוססים והמעניינים ביותר שהיו לכם. אנו חברת הפקת אירועי חברה אשר ניחנת בניסיון רב בהפקות וגיבוש ערבי חברה מכל הסוגים. אנו עושים ערבי חברה על שפת הכינרת, במכון הספא, בבריכת השחייה ובאולמות. אנו בעלי ניסיון אדיר בגיבוש כל סוגי ערבי החברה, ואנו מוציאים גם נופשוני חברה לאתרים אקזוטיים ומרתקים.

השלבים הראשונים ביישום הפקת אירועי חברה

בשלבים אלה אנחנו מבררים מהם הצרכים שלכם ודואגים לממשם במלואם. אנחנו דואגים לכך שערב החברה ייצא לפועל במתכונת בה תכננתם, על בסיס האופי והפעילויות אותן גיבשתם. אנחנו נוכל ליישם עבורכם ערב גיבוש לעובדים עם הופעות וריקודים, ערב גיבוש במכון ספא, ערב גיבוש בכנרת ובסביבתה, ועוד סוגים רבים של ערבי גיבוש. אנו נעשיר את הערב בפעילויות מעניינות שיתרמו רבות לגיבוש הפרטים בחברה.

הטמעת ערב גיבוש בקרב העובדים

יש להודיע להם כמה שיותר מהר מרגע הסגירה על מנת שהם יוכלו להיערך לכך. אתם תצטרכו, בטרם ההודעה שלכם, להחליט אם יהיה מדובר על הפקת אירועי חברה על בסיס העובדים ובני משפחותיהם, או על ימי גיבוש לעובדים לבדם, ללא המשפחות. 2 סוגי ערבי הגיבוש שונים לחלוטין ומצריכים היערכות שונה בתכלית. בערבי משפחות, מקובל להירשם לאתר סגור כמו מכון ספא, ולשריין כרטיסי כניסה רבים, גם לעובדים וגם למשפחות. במקרה של ימי גיבוש לעובדים לבדם ניתן לכונן אותם גם במקום שאינו מצריך שריון כרטיסים.

ימי גיבוש לעובדים ברמה אחרת

אנו נדאג לכל הפרטים שיגרמו לערב הגיבוש או יום הגיבוש להיראות הכי טוב שרק ניתן ערב גיבוש לעובדים או ימי גיבוש לעובדים יספקו להם בדיוק את מה שהם רצו וקיוו לו. הם יהיו עתירים פעילויות משובחות וגם יטובלו במוטיבים של נופש קלאסי כמו ביקור בבריכת השחייה או האגם. ימי גיבוש לעובדים המאורגנים על ידי שירות הפקת אירועי חברה פותחים לכם דלתות לתקשורת טובה יותר עם העובדים שלכם בעתיד. ערב גיבוש לעובדים הוכח מאז ומעולם כמרכיב חשוב לתקומתה של החברה ולהמשך פעילותה בעתיד.


רוצים לפנק את העובדים שלכם? דברו איתנו עכשיו:

    Call Now Button