צ'ילי הפקות
היי מה שלומך? תודה שבחרת לגלוש באתר שלנו :) הקיץ כבר בפתח, וכל הנחלים זורמים !! אז בנינו במיוחד עבורכם, מגוון תוכניות חדשות לימי גיבוש ונופשים לעובדים ברחבי הארץ, המתאימות לחודשי הקיץ החמים: טיול רגלי רטוב, שייט משימות , סדנאות אלכוהול, ביקור במרכזי מבקרים סגורים וממוזגים, טיולי שטח המותאמים לקיץ , נופשים במיטב בתי המלון וכפרי הנופש בארץ, מגוון אריזות שי יפהפיות לעובדים, ועוד… לייעוץ ראשוני חינם, התקשרו אלינו עכשיו, או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם! תודה, צוות צ'ילי הפקות :)

בחברות רבות נהוג לארגן מדי פעם ערב חברה לעובדים. המטרה היא להעניק להם ערב מהנה כדי שיחושו את ההערכה של ההנהלה לעבודה הקשה שהם מבצעים ולמסירות שלהם למקום העבודה.

אופציות של ערבי חברה

התוכן של ערבי חברה הוא בדרך כלל בהפתעה, העובדים אינם יודעים מהו התכנון של ערב זה, אך ברור להם שאנשי צ'ילי הפקות ידאגו לכך שיהיה זה ערב נפלא מתחילתו ועד סופו. יש ערבים שבהם יש מופעים מעולים של זמר או זמרת מצליחים, הקהל מאושר מהשירה ולכן רבים מהעובדים מצטרפים ואף רוקדים לשמחתם הרבה של כולם. פתאום כולם מגלים את כישורי השירה והריקוד של החברים שלהם, דבר שהם לא ידעו עליו.

אפשרות נוספת היא הגעה של אמן אשליות אשר מבצע הרבה מאד אילוזיות והעברת מסרים בדרכים מתוחכמות עם מתנדבים מהקהל. התשובות המדויקות משאירות את הקהל המום וכל העובדים נהנים מכל גימיק ולכן הם לא מעוניינים שהאמן הייחודי ירד מהבמה.

פעילות חווייתית בערבי חברה

אפשרות נוספת היא להזמין את העובדים לסדנה משותפת בנושאים שונים שיעניקו להם ערך מוסף. זה קורה באולמות ייעודיים שבהם מתקיימות סדנאות בתחום המזון. אפשר ללמוד שם את סודות הכנת הבשר, הפסטה, הבישול האסייתי, הקונדיטוריה ותחומים רבים נוספים. העובדים לומדים זאת בעמדות בישול מאובזרות באופן מוקפד ויש להם את כל חומרי הגלם הנדרשים, כדי להגיע לתוצאות מושלמות. אנשי מקצוע מהשורה הראשונה כמו שפים מובילים מלמדים אותם את אופן ההתנהלות והם נהנים מכל דקה וגם מוסיפים רבות לידע הקולינרי שלהם.

סדנה חווייתית נפלאה היא סדנת קוקטיילים שכוללת הרבה מאד רגעי צחוק כיוון שמתקיימים בה תחרויות בין העובדים שהגיעו אל ערב חברה לעובדים. המנחה שואל הרבה מאד שאלות ומעניק להם משימות שונות. התוצר המוגמר הוא משובח וכולם נהנים ללגום את הקוקטיילים הצבעוניים שמוגשים עם מטריות וקשים יפהפים.

הרצאה לעובדים

צ'ילי הפקות מזמינה לא אחת מרצים איכותיים שיעניקו הרצאה מרתקת לעובדים. ההרצאות יהיו על נושאים כלליים ולא על נושאים אשר קשורים לעבודה וזאת כיוון שמדובר בערב כיפי. לכן הנושאים יהיו מגוונים וקשורים להתנהלות אישית, נושאים הקשורים לילדים, סיפור מסקרן של אדם בעל עבר מפואר בתחומים שונים ועוד.

ארוחה משובחת לעובדים

אחד הדגשים של צ'ילי הפקות הוא להעניק לעובדים ערב גיבוש קולינרי ברמה גבוהה שהם לא ישכחו המון זמן. לכן המפגש מתקיים במסעדה מובילה או מתאמים קייטרינג ייחודי שמאכליו המעולים יוגשו לעובדים באולם ששכרו למטרה זו.

זה מתחיל ממנות נפלאות בדוכני המזון בכניסה לאירוע, כמו דוכן סושי, דוכן של מאכלים אהובים כמו חומוס ופלאפל, בשר איכותי כמו אסאדו ורוסטביף ועוד. לאחר שהעובדים יושבים סביב השולחנות הערוכים הם נהנים ממנות ביניים הכוללות דגים משובחים ושלל אופציות של מנות עיקריות שמפתיעות את כולם. הקינוחים עבור ערב חברה לעובדים הם גולת הכותרת והעובדים נהנים משלל מטעמים שמשאירים טעמים נפלאים בפה.

Call Now Button