צ'ילי הפקות
היי מה שלומך? תודה שבחרת לגלוש באתר שלנו :) הקיץ כבר בפתח, וכל הנחלים זורמים !! אז בנינו במיוחד עבורכם, מגוון תוכניות חדשות לימי גיבוש ונופשים לעובדים ברחבי הארץ, המתאימות לחודשי הקיץ החמים: טיול רגלי רטוב, שייט משימות , סדנאות אלכוהול, ביקור במרכזי מבקרים סגורים וממוזגים, טיולי שטח המותאמים לקיץ , נופשים במיטב בתי המלון וכפרי הנופש בארץ, מגוון אריזות שי יפהפיות לעובדים, ועוד… לייעוץ ראשוני חינם, התקשרו אלינו עכשיו, או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם! תודה, צוות צ'ילי הפקות :)

ימי גיבוש לעובדים הם כלי חשוב בניהול החברה שלכם או הוועד שהקמתם. זהו כלי בטוח לשמירת כל כוח האדם מלוכד ומגובש. כמו כן, זו דרך לשבירת שגרה וערוץ חשוב ללקיחת הפסקה משגרת העבודה היומיומית. כיצד מומלץ לתכנן ולערוך את היום הגדול שלכם?

מומלץ להיעזר בחברת הפקת אירועי חברה

רק חברת הפקת אירועי חברה תוכל לערוב להצלחתו של יום הגיבוש. החברה עומדת בקשרים עם פארקים ואתרי תיירות בתשלום ותוכל להסדיר עבורכם תעריפי כניסה מוזלים על בסיס ריבוי משתתפים. כמו כן, תוכל החברה לשלב רעיונות מקוריים לגיבוש כוח האדם, על בסיס פעילויות מרתקות ויציאה לנופשונים מענגים ומפנקים.


רוצים לפנק את העובדים שלכם? דברו איתנו עכשיו:


    דוגמאות למסלולי ימי גיבוש לעובדים

    יום כיף לעובדים בספא – נפגשים במכון ספא יוקרתי ומבקרים בסדנאות הטיפולים השונות, בג'קוזי המפנק של האתרים וכמובן באתרי חמאם וסאונה מפנקים. ניתן לגשת לפעילויות לבד או בקבוצות.

    יום כיף לעובדים בבריכה – בדומה למתכונת של יום כיף לעובדים בספא, נפגשים כולם בבריכה, אך בשונה מכך, מדובר במפגש שמטרתו היא פעילות הגיבוש עצמה, ולא איזושהי פעילות נופש נלווית. בבריכה ניפגש למשחקי מים מגבשים ופעילויות מעניינות ומרתקות. יש למה לחכות.

    יום כיף לעובדים בכנרת – נופש חברה המקויים בכנרת או פעילות גיבוש חד יומית. במסגרת הפעילות תתקיים כניסה לאתרים בתשלום על בסיס דמי הרישום שלכם ליום הגיבוש. היום או הנופש ילווה גם בסעודה במסעדות הדגים היוקרתיות של האזור.

    כיצד מומלץ לבחור את יום הגיבוש באופן מיטבי

    הפקת אירועי חברה היא לא משימה פשוטה, אבל ימי גיבוש לעובדים צריכים להיבחר בהשתתפות העובדים, ללא מחטף של ראשי הוועד או ההנהלה. ככל שתהיה יותר השתתפות פעילה של הדרג הזוטר, כך יום הגיבוש יתקבל בברכה ולא בהתנגדות הצדדים הלא מעורבים. מומלץ לבחור במסלול שרוב ציבור העובדים מעוניין בו ומביע עניין להשתתף בו. ברם, חשוב לשים את ההבדל בין נופש לבין גיבוש. אם תכננתם יום גיבוש אך יצא שרוב המשתתפים מעוניינים בנופש ללא פעילויות, מומלץ לשנות את הבחירה. במקרה כזה ניתן להגיע לפשרה, כמו למשל יום כיף לעובדים בספא בתור נופש, ופעילויות בבריכה בתור יום הגיבוש עצמו.

     

    Call Now Button