צ'ילי הפקות
היי מה שלומך? תודה שבחרת לגלוש באתר שלנו :) הקיץ כבר בפתח, וכל הנחלים זורמים !! אז בנינו במיוחד עבורכם, מגוון תוכניות חדשות לימי גיבוש ונופשים לעובדים ברחבי הארץ, המתאימות לחודשי הקיץ החמים: טיול רגלי רטוב, שייט משימות , סדנאות אלכוהול, ביקור במרכזי מבקרים סגורים וממוזגים, טיולי שטח המותאמים לקיץ , נופשים במיטב בתי המלון וכפרי הנופש בארץ, מגוון אריזות שי יפהפיות לעובדים, ועוד… לייעוץ ראשוני חינם, התקשרו אלינו עכשיו, או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם! תודה, צוות צ'ילי הפקות :)

ירושלים היא עיר הבירה, היא היסטוריה, היא דתות, היא הווה, עבר ועתיד. אין אחד שלא אוהב אותה. ירושלים מזמנת אחלה של לוקיישנים ליום גיבוש. רוצים כמה רעיונות? בבקשה

לירושלים יש ניחוח מיוחד ואין אחד שהיא לא מעוררת בו רגש חזק. הבחירה ביום גיבוש בירושלים יכולה להיות אחת הבחירות הטובות ביותר ליום גיבוש שיגע בכל אחד מהעובדים.

אפשר לקיים בה סיור גגות מיוחד ומרגש בעיר העתיקה, אם עוד לא עשיתם, אז גם סיור טעימות בשוק מחנה יהודה הצבעוני יכול להיות חוויה לכל החושים. אם תרצו תוכלו לשלב סיור בסמטאות העיר העתיקה בשילוב שחקן, או סיור מוזיקלי תוך סיפורים ושירים על ירושלים. בא לכם משהו יותר מפעיל? מה דעתכם על משחק 'חפשו את המטמון' ברחובות עיר הבירה שלנו או בין הדוכנים בשוק? ואם בא לכם קצת יותר אקשן, אפשר פעילויות ODT או רכיבה על סגווי.

רק תבחרו ותתחילו להתגבש יחד. הנה 3 דוגמאות לפתוח לכם את התיאבון:

סיור בסמטאות העיר העתיקה

סיור בסמטאות העיר העתיקה של ירושלים זה כמו להיכנס למנהרת הזמן ולחוות את העיר לפני שחוברה לה יחדיו ואחרי שחוברה. זה לפגוש אנשים, סיפורי חיים, בעלי מלאכה שונים כמו סוחר בדים שיציג לכם את הבד היקר ביותר, מפעל טחינה שטוחן את השומשום במקום כבר יותר מ 100 שנה ועוד.

בסיור ניתן לשלב סיור בשוק המרתק, שמביא ריחות, צבעים, גמלים מעץ זית ומפגש של שלושת הדתות כמעט בכל דוכן.


גולשים נוספים התעניינו גם בפעילות גיבוש לצוות


סיור טעימות במחנה יהודה

במחנה יהודה אפשר לצאת לסיור קבוצתי בין שלל הדוכנים והאנשים שעושים את השוק למה שהוא.  לשמוע איך נראה השוק בעבר הרחוק ומה עשה אותו למקום הבילוי המרכזי היום. תוכלו לטעום את החומוס של רחמו ואת מיץ האתרוגים או הגת בדוכן המפורסם. לשמוע על סוגי טחינה בטעמים שונים ולשלוח אצבע לאסוף ליקוק ממכונת הטחינה. תריחו פולי קפה ותטעמו גם מהמשקה. על הדרך תוכלו לבקר בקרבת בית משפחת בנאי המפורסמת ולשמוע את הסיפור של האבא של האבא של האבא. בקיצור, סיור שמשלב תוכן, חוויות וטעמים.

אם תבחרו בסיור של שעות אחר הצהריים, תוכלו להישאר בשוק ולראות איך הוא מחליף פנים והופך לקראת ערב למרכז תוסס של בילוי ואוכל.

דמויות מהספרים מתעוררות לחיים

רוצים לפגוש בירושלים דמויות מהסיפורים והשירים? לוחמת פלמ"ח, עולה רגל, סבתא מרוקאית, רוכל ממזכרת משה או דייר מקטמון ג'? תוכלו לצאת לסיור בירושלים ולשלב בו שחקנים מוכשרים שיציגו לכם בצורה הכי אותנטית את הדמויות האלו. דרך הדמויות תוכלו להכיר את ההווי וההיסטוריה ולרגע לצאת למסע בזמן.


רוצים שנארגן לכם יום גיבוש בירושלים? דברו איתנו עכשיו:


    יש עוד המון אפשרויות ליום גיבוש לעוובדים בירושלים, כזה שיעשה לכם הכי כיף ומעניין שאפשר.

    Call Now Button