צ'ילי הפקות
היי מה שלומך? תודה שבחרת לגלוש באתר שלנו :) הקיץ כבר בפתח, וכל הנחלים זורמים !! אז בנינו במיוחד עבורכם, מגוון תוכניות חדשות לימי גיבוש ונופשים לעובדים ברחבי הארץ, המתאימות לחודשי הקיץ החמים: טיול רגלי רטוב, שייט משימות , סדנאות אלכוהול, ביקור במרכזי מבקרים סגורים וממוזגים, טיולי שטח המותאמים לקיץ , נופשים במיטב בתי המלון וכפרי הנופש בארץ, מגוון אריזות שי יפהפיות לעובדים, ועוד… לייעוץ ראשוני חינם, התקשרו אלינו עכשיו, או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם! תודה, צוות צ'ילי הפקות :)

כאשר הנהלת החברה מעוניינת לשמח את העובדים שלה, היא מודיעה להם שבקרוב יוצאים לטיול – יום כיף לחרדים והפעם בירושלים.


רוצים שנארגן לכם יום כיף לחרדים? דברו איתנו עכשיו:


    יוף כיף ירושלים – עיר הקודש

    גם מי שביקר פעמים רבות בירושלים נהנה מאד מהעובדה שהוא ייסע שוב לעיר הקודש וייהנה מהמראות המרהיבים שלה. הנהלת החברה מתאמת את סדר הביקורים והטיולים ביום זה והעובדים הנרגשים עולים על האוטובוס. כבר בדרך יש אווירה של שמחה, שירים וריקודים, עם אוויר הרים צלול כיין.

    הכותל המערבי

    המקום הראשון בירושלים, הוא המקום החשוב והמרגש ביותר עבור היהודים, הכותל המערבי. העובדים הולכים להתפלל, לספוג את אווירת הקדושה וכל אחד מהם מאושר מאד מהעובדה שהגיעו לכאן. לאחר מכן יוצאים כולם לסיור במנהרות הכותל התת קרקעיות, כך הם נחשפים לאורח החיים של היהודים לפני מאות ואלפי שנים. המדריך המקצועי בסיור זה, מספר לעובדים של יום כיף לחרדים את הגילויים הארכיאולוגיים האחרונים, אשר שופכים אור על נושאים שהחוקרים לאורך שנים לא גילו ולכן לא ידעו עליהם.

    האקווריום בירושלים

    יום גיבוש בירושלים אפשר לבקר באקווריום ענק כמו במקומות רבים בעולם. נמצאים בתוכו שלל דגים, אין ספור זנים, גדלים וצבעים. קשה להאמין שהעובדים עומדים ליד הקירות המאסיביים מזכוכית ייחודית ובתוך המבנה הזה שוחים להם דגים ענקיים ומפחידים. לאט לאט המדריך מסביר לעובדים על אופן בניית האקווריום ואיסוף כל הזנים הייחודיים, כדי ליצור מבחר ענקי של דגים במקום זה בירושלים.

    העובדים נהנים מאד לצפות בדגים וברור להם שבחופשה הבאה הם יגיעו עם ילדיהם הקטנים לירושלים כדי שיראו את הדגים הללו וגם יסיירו בגן החיות התנכ"י שצמוד למבנה האקווריום ויש בו כמה סוגים של חיות שמסופר עליהן גם בתקופת התנ"ך.

    סיור בירושלים

    "עֲשָׂרָה קַבִּין יֹפִי יָרְדוּ לָעוֹלָם, תִּשְׁעָה נָטְלָה יְרוּשָׁלַיִם וְאֶחָד כָּל הָעוֹלָם כֻּלּוֹ". לכן בכל מקום שבו העובדים של יום כיף לעובדים חרדים יטיילו בירושלים, הם ייהנו ויוקסמו מיופייה יוצא הדופן. המדריך המיומן שמסייר איתם מנתב את הדרך לתחנה הבאה והיא שכונת משכנות שאננים ותחנת הרוח של משה מונטפיורי. כאן אפשר לראות את הכרכרה ששימשה את השר שפעל רבות עבור היהודים בארץ ישראל.

    מנקודה זו ייסעו העובדים על גבי סאגווי בסמטאות וברחובות היפהפיים של ירושלים, כדי לראות את כל רבדיה. מדובר בסיור מרתק במקומות שבדרך כלל לא מגיעים אליהם בטיולים ולכן העובדים מוקסמים מכל פינה ומהמקומות היפהפיים שהם מבקרים בהם בדרך.

    הקולינריה בטיול

    הנהלת החברה מזמינה מראש מקומות בבית קפה לארוחת בוקר ובמסעדה לארוחת צהרים אשר מכינים בהם מאכלים שהם גלאט כשר. כאן העובדים ירגישו בנוח ויאכלו את המטעמים הייחודיים שהוכנו במיוחד עבורם. האוכל הוא בטיב מעולה, השיחה קולחת והעובדים מתחילים להכיר זה את זה. המטרה היא שהעובדים של המחלקות השונות יכירו איש את רעהו וכך הם ישתפו פעולה גם במשימות השונות במהלך העבודה השוטפת.

    אולי יעניין אותך יום כיף לדתיים

    Call Now Button