צ'ילי הפקות
היי מה שלומך? תודה שבחרת לגלוש באתר שלנו :) הקיץ כבר בפתח, וכל הנחלים זורמים !! אז בנינו במיוחד עבורכם, מגוון תוכניות חדשות לימי גיבוש ונופשים לעובדים ברחבי הארץ, המתאימות לחודשי הקיץ החמים: טיול רגלי רטוב, שייט משימות , סדנאות אלכוהול, ביקור במרכזי מבקרים סגורים וממוזגים, טיולי שטח המותאמים לקיץ , נופשים במיטב בתי המלון וכפרי הנופש בארץ, מגוון אריזות שי יפהפיות לעובדים, ועוד… לייעוץ ראשוני חינם, התקשרו אלינו עכשיו, או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם! תודה, צוות צ'ילי הפקות :)

צ'ילי הפקות מתמחים בנושא של הפקת אירועים חברה עבור גופים עסקיים. מדובר באירועים עסקיים עבור גורמים שהחברה בקשר עסקי איתם וגם בערבים מיוחדים עבור עובדי החברה.

הפקת אירועים חברה

רוב העובדים מעניקים שעות עבודה רבות בכל יום לעסק, כל אחד מבצע את תפקידו ויחד הם משלימים את הפאזל, לכן הנהלת החברה מעוניינת לבצע הפקת אירועים חברה שכוללים מופעים, קולינריה משובחת והמון שעות של אושר עבור העובדים. ההתאמה של התוכן לכל חברה היא שונה וזה תלוי באופייה של החברה, תחום העיסוק שלה, גילם של העובדים ומיקומו של האירוע.

הפקת אירועים חברה

אירוע בתל אביב

צ'ילי הפקות מתאמים אירוע לעובדים רבים אשר מתקיים במקומות גדולים כמו פארק הירקון או האנגר 11 בנמל תל אביב. האירועים הללו מבוססים על רצף של הופעות של מיטב האומנים שהם פופולריים כמו זמרים, זמרות, להקות, מופע סטנד אפ, להקת מתופפים שמופיעה בקצב שסוחף את כל הקהל לריקודים ולשירים ועוד. מדובר במופע שנמשך משעות אחר הצהרים ועד השעות הקטנות של הלילה לשמחתם של כל העובדים.

כדי להעניק נוחות מקסימלית לקראת הפקת אירועים חברה, מתואמות הסעות עבור העובדים וכך גם אלו שאינם נוהגים או שזו בעיה שיגיעו לשטח עם רכבים רבים, יש לכולם הסעה מאורגנת אל מקום האירוע ובתום האירוע יש הסעה לכל הערים הקרובות.


אל תפספסו לעשות ימי גיבוש לעובדים


קולינריה באירועים עבור העובדים

לאור הרצון לחדש ולהעניק לעובדים את מלוא תשומת הלב, צ'ילי הפקות מזמינים ארוחות ייחודיות מחברת קייטרינג מובילה. הקו הקולינרי והתפריט נקבעים מראש ובהתאם לכך יש דוכנים על טהרת האוכל הבשרי הכוללים סוגים רבים של בשר, ברביקיו, המון סלטים, שולחן שוק עם כל המטעמים כמו צ'יפס סיגרים מטוגנים, חמוצים, לחמניות ועוד.

או לחלופין מתאמים תפריט חלבי שכולל הרבה מאד פסטות, ירקות אנטיפסטי, סלטי ירקות טריים, מאפים כמו פוקצ'ות, פיצות, בורקס לסוגיו, לחמים חמים, שלל גבינות רבות וקשות ועוד.

הייחוד באירועים הללו הוא הנראות של הדוכנים כשהם מלאים שפע של מטעמים, הקהל אוכל בשלב ראשון בעיניים ולאחר מכן טועם מכל האופציות הנפלאות שמוצעות לכל העובדים.

 

אירועים עסקיים

חברות רבות מעוניינות לקיים אירוע עסקי עבור הקולגות שלהם לרגל זכייה במכרז חשוב, סוף שנה, שיתוף פעולה אסטרטגי חשוב עם חברה נוספת וסיבות רבות נוספות. לכן הם מזמינים את הקולגות לאירוע בוקר או ערב, שכולל הרצאה חשובה בעניינים המקצועיים.

מעבר לכך הקולגות ייהנו מגסטרונומיה משובחת על פי תפריטים שנקבעו מראש והם מתאימים לאירוע מסוג זה. בזמן המינגלינג הדבר הנוח ביותר הוא לאכול מנות ביס קטנות וכך אפשר לעבור בין הדוכנים אשר בכל אחד מהם יש מגשים אסתטיים עם מאכלים אחרים ובמקביל גם לשוחח עם עמיתים לעבודה.

לקראת סיומו של האירוע החשוב, השפים יניחו על השולחנות מגשים עמוסים בקינוחים מפתיעים אשר עשויים משלל חומרי גלם איכותיים ויותירו טעמים מתוקים בפיו של כל אורח.

מעוניינים לתאם אירוע שלא יפסיקו לדבר עליו? דברו אתנו ונשמח לתאם זאת עבורכם.


גולשים נוספים התעניינו גם הפקת כנסים

Call Now Button