צ'ילי הפקות
היי מה שלומך? תודה שבחרת לגלוש באתר שלנו :) הקיץ כבר בפתח, וכל הנחלים זורמים !! אז בנינו במיוחד עבורכם, מגוון תוכניות חדשות לימי גיבוש ונופשים לעובדים ברחבי הארץ, המתאימות לחודשי הקיץ החמים: טיול רגלי רטוב, שייט משימות , סדנאות אלכוהול, ביקור במרכזי מבקרים סגורים וממוזגים, טיולי שטח המותאמים לקיץ , נופשים במיטב בתי המלון וכפרי הנופש בארץ, מגוון אריזות שי יפהפיות לעובדים, ועוד… לייעוץ ראשוני חינם, התקשרו אלינו עכשיו, או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם! תודה, צוות צ'ילי הפקות :)

מחפשים לצאת קצת מהשגרה ולהראות לעובדים שלכם שאכפת לכם מהם? רוצים לגבש את החבר'ה בעבודה ומחפשים רעיונות?  אספנו עבורכם 5 רעיונות שיתרמו לגיבוש של העובדים.

כולנו מכירים את זה, קמים בבוקר לעבודה, מתחילים את היום, מחליפים מילה פה מילה שם עם חלק מהעובדים איתם אנחנו נפגשים יום יום, עושים את המיטב ומשקיעים בעבודה, סוגרים יום והולכים הביתה.

לא ממש מכירים לעומק אחד את השני, לא מספיקים לשבת יחד ככה סתם ולפטפט. חבל. צוות עובדים מגובש הוא צוות מחויב. חשבתם אולי לנסות את התחום של ימי גיבוש לעובדים במרכז? במקום נגיש לכולם צפוניים, דרומיים ואפילו ירושלמים.

ימי גיבוש ערכיים חווייתיים, ימי גיבוש ברגוע או אולי דווקא באקסטרים?

כשאתם מבקשים למצוא יום גיבוש לעובדים, חשוב לבדוק מה הכי מתאים למרביתם. לא כולם אוהבים אקסטרים, יש כאלו שרגוע זה ממש לא בשבילם. הכי טוב להציע 2-3 אופציות ולתת לרוב להכריע.

יום גיבוש ערכי – חווייתי

יום גיבוש כזה הוא יום שנבנה במיוחד עבורכם, בהתאם לתחומי העניין והחוויה הרצויה לכם. ניתן לבנות יום שכולו התנדבות בקהילה, יום שסובב סביב נושא וכולל הרצאת אורח והפעלות מגבשות בהתאם, יום שכולו יצירה קבוצתית ואישית, יום יער עם סדנאות ODT ועוד.

יום גיבוש ברגוע

כשאנחנו מדברים על יום גיבוש ברגוע, אנחנו מזמינים אתכם לדמיין יום כיף בבריכה בשילוב ספא עם חלוק מגבת לבן, שמנים אתריים ומוסיקת גלים או פעמוני רוח. אפשר גם חוויית כדור פורח בשילוב ארוחה ואפילו רכיבה על סוסים בחוף הים לקראת השקיעה. כל קבוצה והרגוע שלה. אתם תחשבו מהו רוגע בשבילכם ועם החלום המתגבש תפנו לחברת הפקות שתעזור לכם לממש.

גיבוש אקסטרים

ואולי בכלל הגיע הזמן לצאת קצת מהשלווה, לקום מהכיסא ולהניע קצת את הגוף והאדרנלין? במסגרת ימי גיבוש לעובדים במרכז בסגנון אקסטרים תוכלו לבחור פיינטבול, יום הישרדות בשטח, טיפוס על עצים, אומגות וחבלים. לכל אחד הגדרה אחרת של פעילויות אקסטרים. פארק אתגרי, קרבות לייזר, טיול אופני שטח ועוד.

ימי גיבוש קולינריים

אם אתם בקטע של אוכל, אבל מהצד השני של הכיריים ולא רק ליד השולחן, תוכלו לבחור פעילות גיבוש שכולה סביב אוכל החל מסדנת ליקוט בטבע ועד סדנה של הכנת אוכל איטלקי, הודי, בשרי או טבעוני. כל דבר. אפשר להתחיל מסיור בשוק לאיסוף החומרים ולסיים בארוחה סביב השולחן ואפשר להתמקד בבישול עצמו. אוכל וגיבוש תמיד הולכים יחד.

ומה עם קצת תרבות?

יש מקומות עבודה שבוחרים כיום גיבוש משהו מתחומי האמנות. סיור וסדנה במוזיאון, הצגה טובה ושיחה עם השחקנים או סיור מאחורי הקלעים, סרט משובח באולם VIP ועוד. אתם רק צריכים לבחור את הכיוון, הסגנון, הז'אנר והתקציב. תרצו להוסיף לפני או אחרי ארוחה במסעדה טובה? ניתן לבנות לכם חבילה משתלמת ואיכותית.


אולי יעניין אותך יום גיבוש

גולשים נוספים התעניינו בפעילות גיבוש מהווה תרומה ענקית לארגון
לעובדים בדרום

Call Now Button