צ'ילי הפקות
היי מה שלומך? תודה שבחרת לגלוש באתר שלנו :) הקיץ כבר בפתח, וכל הנחלים זורמים !! אז בנינו במיוחד עבורכם, מגוון תוכניות חדשות לימי גיבוש ונופשים לעובדים ברחבי הארץ, המתאימות לחודשי הקיץ החמים: טיול רגלי רטוב, שייט משימות , סדנאות אלכוהול, ביקור במרכזי מבקרים סגורים וממוזגים, טיולי שטח המותאמים לקיץ , נופשים במיטב בתי המלון וכפרי הנופש בארץ, מגוון אריזות שי יפהפיות לעובדים, ועוד… לייעוץ ראשוני חינם, התקשרו אלינו עכשיו, או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם! תודה, צוות צ'ילי הפקות :)

אם גם אתם מעוניינים להביא בשורה חדשה לעובדי החברה שלכם, ספקו להם הפקת אירועי חברה נדירה ומקצועית. אצלנו – ניתן לתכנן ערב גיבוש לעובדים, או יום גיבוש לעובדים באור היום. ניתןכככ לתכנן נופש חברה לצפון הארץ, או ביקור במכוני הספא ובריכות השחיה המובילות של האזור. הכל ייעשה במקצועיות רבה מכמה בחינות:

  • גיבוש וארגון האירוע – האירוע יתווה על פי דרישותיכם ובהתאם לתכנים שתבקשו.
  • כניסות לאתרים – הכניסות לפארקי המים והאתרים יתוו במחירים מופחתים ולא במחיר המקורי.
  • תכנון סילבוס חכם – הסילבוס יתוכנן בחוכמה על ידנו, וישלב רגעי לו"ז לצד הפסקות ארוכות.

ערב גיבוש לעובדים

אירוע שמתרחש בשעות הערב המוקדמות ויכול לזלוג גם לשעות הלילה המאוחרות. במסגרתו, אנו נשלב מאורעות שתזמינו, מכל סוג ומכל תחום. אנו נשלב ביקור לילי במכוני ספא ובבריכות שחיה, לצד מסיבות, הופעות ומופעי בידור. ניתן גם לצאת לערב גיבוש בחיק הטבע. יש לנו מגוון אטרקציות ורעיונות מעניינים להתהוותו של ערב גיבוש לעובדים.

נופש חברה

נופש חברה הוא יציאה של החברה, עם או בלי המשפחות של העובדים, לנופש. במסגרתו של נופש חברה יאורגן הסילבוס כך שיאפשר לכם גם להיות בלו"ז שנקבע מראש, וגם להיות בהפסקה לאחר מקבץ פעילויות. במסגרת הפקת אירועי חברה אנו נגבש רעיונות לעיבוי הסילבוס במסגרתו של נופש חברה. ניתן לשלב ערב גיבוש לעובדים באחד מלילות נופש החברה, ובכך להשיג 2 ציפורים במכה אחת: גם לצאת לנופש וגם ללכד את השורות בחברה ובארגון.

חשוב מאד להקפיד על הכללים

כשיוצאים לנופש, ואפילו לערב גיבוש ממועט שעות, חשוב מאד להגיע בזמן להסעות, ולוודא שכל עובד ועובדת שהוזמנו מסוגל לכך. אחרת, הדבר פותח פתח לאיחורים וסגירת אתרים על ידי המפעילים. שנית, מומלץ להקפיד גם על כללי האירוע שנוסחו מראש. אם האירוע מוגבל בכניסת מבקרים, עליכם לוודא שכל עובד הזמין בדיוק את האנשים שהוא היה צריך ולא כמות עודפת שתגרום להיעדר מקום. על כך יש להקפיד מאד כאשר מתכננים את האירוע. ההמלצה שלנו היא להזמין את משפחות העובדים רק אם מדובר באירוע ענק וללא חסמים לוגיסטיים, לעומת אירועי לינה ומקומות פנויים (מסעדות וכד') שמצריך הגבלת משתתפים.

אולי יעניין אותך:

תכנון ימי גיבוש לעובדים על ידי חברה מקצועית

עצות מקצועיות לתכנון ימי גיבוש לעובדים

Call Now Button